söndag 23 augusti 2009

Håg är ett ålderdomligt ord för livsstil


Nu är vi här och va roligt det ska bli när ni kommer hit och hälsar på oss - Karoline och barnens kusiner Emma och Ville! Ser fram emot att ses veckorna runt höstlovet och äta god Thaimat på ett riktigt trevligt ställe. Hoppas förstås att flera kan komma till Koh Lanta under hösten!
Tack till syster Annika för allt du hjälpt mig med inför resan, Stefan för allt du gjort även med poolen, kusin Krister för att du gjort det elektriska klart intill de sista dagarna, och tack Sandra för lånet av datorn den blir nog jättebra :)




På restauranger vill många människor gärna bekanta sig med Ella. De kommer fram glada, gullandes och ofta klappandes i händerna. Mamma får äta en stund i fred och vara dubbelt så lycklig - också för det odelade engagemanget som barnet får. Visst handlar det om angenäma möten mellan människor, jag älskar denna livsstil!

1 kommentar:

  1. Den där örnen tycker jag mig känna igen..Vad skönt för dig att du får äta en stund själv.
    Jag längtar massor tills vi får komma ner och hälsa på!
    kram

    SvaraRadera